Андрій Рибалко: Ліваки. Слуги чи жертви диявола?

Коли сучасні праві рухи говорять про небезпеку гендерної ідеології, то значна частина суспільства ставиться до цього з байдужістю. Мовляв: “Знайшли з чим боротися? Хіба інших проблем немає?”

Десять років тому такою ж була реакція більшості суспільства на застороги націоналістів про небезпеку війни з Росією. Казали: “Нам тут економіку розбудовувати, добробут піднімати, налагоджувати торгівлю, а ви зі своїми печерними гаслами про війну. Ваші вишкільні табори у лісах та факельні марші на вулицях ставлять нас в незручне становище перед партнерами і цивілізованим світом”.

Чому праві проти геїв? Насправді геї правих турбують не більше ніж вас. Цілком природньо, що праві виступають проти лівих. А теорія гендеру є саме лівою . Замініть у тезах лівих класиків кінця ХІХ століття слово “пролетаріат” на “лгбт-спільнота” і знайдете чимало схожого. От тільки сучасна ліва парадигма більш соціальна, ніж економічна. Тому акцент падає на пріоритетність прав “пригнічених груп” над правами панівної більшості. Хоч вся ідеологія використовує гасла рівності, насправді ж за мету ставить особливе становище меншин. Наприклад вимоги одностатевих шлюбів. Сучасне законодавство ставить в однакові умови звичайного чоловіка і гомосексуаліста. Кожен з них може взяти шлюб і одружитися на жінці. Як і жінка вийти заміж за чоловіка. Кожен з них має право зачати і народити дитину. Якщо ж хтось із них не хоче цього робити – то такий його вибір. А от вимагати запровадити особливий правовий інститут для ЛГБТ-спільноти – це і є вимогою додаткових прав, унікального становища.

Ліваки декларують гасла про насильство держави над особистістю, не гребують зневажливим ставленням до державних символів (наприклад сумнозвісний плакат із тризубом на останній лівацькій акції 8 березня). Але при першій же зустрічі із представниками правих  сил ці “мамчині анархісти” телефонують у 102 ховаються за спини ненависного апарату насильства.

Важливим союзником у боротьбі з ЛГБТ-пропагандою є Церква. З позиції християнина гендерна ідеологія є сатанинською. У прямому сенсі. Адже Бог створив людину досконалою, подібною собі. Тобто всі риси, які відрізняють нас від тварин – свобода вибору, здатність до творчості і любові, є образом Божим у нас. Бог створив чоловіка і жінку для співжиття у гармонії. Натомість диявол (колишній ангел Люцифер, який спробував повстати проти Бога) людині заздрить, він ненавидить її, прагне її знищення і смерті. В часи Адама і Єви, скориставшись свободою вибору, людина пішла за спокусою диявола та відійшла від Бога і втратила свою досконалість. Цю втрату досконалості і називають гріхом, і він присутній у житті кожної людини. Гріхи бувають різні – заздрість, блуд, крадіжка, вбивство. Серед них і гомосексуалізм як збій людської природи, відхилення від Божественного замислу. Всі гріхи віддаляють від досконалості людини, задуманою Богом, і в кінці ведуть до погибелі як особистості так і людства в цілому. Як людина, яка постійно змагається із гріхом у собі, християнин з поблажливістю і співчуттям ставиться до людини, яка хоче та не може перебороти свою недосконалу природу. Але не може християнин змиритися із пропагандою гріха як суспільної норми.

Гендерна ідеологія вчить ненависті. Ненависті в першу чергу до самого себе. Замість того, щоб знайти гармонію з собою і Богом, ці люди знаходяться у постійному пошуку для саморуйнування. Ведуть до погибелі себе та інших.

Звісно, не кожен читач є християнином і визнає істинність християнського віровчення. Але є цілком емпіричні фактори. Ви бачили десь щасливого ЛГБТ-активіста? Подивіться на ці обличчя.

Організатори ЛГБТ-маршу 8 березня

Цих людей не влаштовує їхня стать, їхня зовнішність, їхнє тіло. Своє глибоке внутрішнє нещастя лівак пояснює якимись зовнішніми причинами і не шукає причин в собі. В собі він шукає лише один і 48 вигаданих гендерів. Багато з тих ліваків, які не готові до таких радикальних кроків, як зміна статевих органів, руйнують своє тіло будь-яким іншим доступним чином – надмірна кількість тату, пірсингу тощо.

Дмитро Мрачник. Редактор лівацького порталу “Нігіліст”
Ганна Гриценко. “Соціологиня, дослідниця правих рухів”
Олена Шевченко, голова ГО “Інсайт”

 

 

 

 

 

 

 

Дивлячись на цих людей розумієш, що вони не тільки слуги диявола, а і його жертви. Все ж ми не втрачаємо надію на їх покаяння та молимося за їх спасіння.

Андрій Рибалко

Подобається матеріал? Поділіться ним з друзями у Facebook!